Wednesday, June 20, 2007

Cari duit dibidang penerbangan

Cari duit yang amat popular dan glamer pada masa lalu adalah menjadi pilot dan juga pramugari ataupun pramugara dalam pesawat. Cari duit kaedah ini menjadi idaman kebanyakan anak gadis pada masa dulu. Kononya cari duit sebagai pramugari amat glamer kerana pramugari dapat terbang kesana - kemari. Lebih - lebih lagi dapat menjelajah dan melihat dunia dengan lebih mudah.

Walaupun cari duit sebagai pramugari dan pilot ini glamer, tidak semua orang dapat cari duit cara ini. Ini kerana cari duit sebagai pilot ataupun pramugari ini perlu mempunyai bentuk fizikal tertentu. Pramugari yang cari duit cara ini perlu mempunyai ketinggian yang tertentu dan memiliki rupa paras yang menarik. Ketinggian ini penting supaya pramugari dapat membantu penumpang menyimpan barang dalam cabin diatas tempat duduk penumpang. Oleh itu sesiapa yang tidak mempunyai ketinggian yang mencukupi tak usah bermimpi nak cari duit cara ini, jadi cikgu tadika lagi baik.

Jika anda bercita - cita cari duit sebagai pilot pula perlu mempunyai penglihatan mata yang jelas, jika tidak anda hanya dapat pegang pen pilot sahaja atau cari duit jadi jurujual pen pilot sahaja bang oi....

Cari duit

No comments:

NOT FIND WHAT YOU LOOKING FOR ?. TRY SEARCH

Google